HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

13. rész Egy ismeretlen

2007.12.30. 20:54 Bejus

Nah van rész!! Melindának köcce a komit!! Pusy neki!! És mindenkinek



Reggel mikor felébredtünk kimentünk fürödni! A szemmel mindig Petrát kerestem de nem találtam. Nem is volt baj.
-Drágám.-Tom
-Igen?.-Én
-Lazzíts már egy kicsit.-Tom-Mindig Petrát keresed!
Igen! Tomnak igaza volt. Őt kerestem. UTÁLOM!! HA visszajön megfolytom.
-Oké.-Én-Megpróbálok
-Gyere menjün fürödni.-Tom
-Oké.-Én
Eközben Melindáék.
-Kincsem?.-Bill
-Igen?.-Melinda
-Nem hallottad hogy valaki csengetett?.-Bill
-De igen.-Melinda-Megyek
-Helloka, te ki vagy?.-Melinda kicsit sem kedvesen
(Most képzeljetek ide egy plázapicsát)
-Hello Bill babucit keresem.-Csaj
-Megtudhatnám, hogy te ki vagy?.-Melinda
-Jajj Istenem Mary vagyok.-(nah ugyan ki mondta?:)
-Drágám ki az?.-Bill
-Hát ezt neked kéne tudni.-Melinda kicsit dühösen
-Te vagy az Bill?, hogy megváltoztál.-Mary kényesen
-Szerintem ezt a kapcsolatot régen lezártuk.- Bill idegesen.
-Hát szerintem nem.-Mary
Erre Mary ráugrott Billre aki szinte moccan sem bírt. Mary kezdte volna vetkőztetni de Melind aodaugrott.
-Elég volt te szemét kurva.-Melinda cseppet sem nyugodtan.
-Mit pampogsz?.-Mary
Erre elkezdtek verekedni. Tépték egymást. Ütötték,rúgták ahol érték egymást. Melinda nagyon ideges volt. A pláza picsa csak ordítani tudott. Erre Melinda elkapta és kidobta az ajtón, de még a kapun is.
-Szivem jól vagy?.-Bill
-Persze.-Melinda a száját fogva ami felrepedt
-Drágám fáj a szád?.-Bill egy kis ijedséggel az arcán.
-Igen de valamitől jó lenne.-Melinda
-Például?.-Bill sunyi mosollyal.
Erre elkezdtek csókolózni. Imádják egymást. Aztán szépen lassan, elnyomta őket az álom.
Reggel Melinda a telefon csörgésére ébredt fel!


Hogy ki volt az? A kövi részben kiderül! Puszi addig is komit kérek!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr47279458

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melinda 2007.12.30. 21:21:53

de szemét vagy nem fejezted be de ezért lesz érdekes de azért cejjjje van remélem nekem is hihi de hülye vok hát persze hogy ceje van :D :D :D XD XD XD XD XD

Bejus 2007.12.30. 21:23:58

Hát hogy fejezném be?? Ez benne a lényeg!! Az izgalom!! Am télleg hülye vagy téged szeretlek a legjobban!!!!!!! Legjobb uncsitesók!! Ego 4ever
süti beállítások módosítása