HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

33. rész A gyerekek neme

2008.01.19. 12:21 Bejus

Van réc de komi alszik XD!! Szval kommentet.



-Mit nevettek?.-Én, Tom miközben jövünk ki a szobából.
-Ááá semmit.-Linda
-Naaa mi az?.-Tom kíváncsian
-Csak elképzeltünk téged Tom, hogy egyik gyerektől a másik gyerekig szaladgálsz.-Bill már nevetve.
-Hahahaha. nagyon vicces.-Tom
-Nyugi szivem. Én is itt vagyok.-Én Tomnak aki már kezdett lehiggadni
-Tudom.-Tom és megcsókolt.
-Nyálcsere.-Bill de nem tudta befejezni, mert Linda rá szólt.
-Hagyd már őket Bill.-Linda
-Oké.-Bill
-Gyere menjünk a szobába.-Linda
-Jó.-Bill
Nálunk:
-Gyere megyünk az orvoshoz.-Tom
-Megyek.-Én örülve
Elindultunk. Az úton Tommal sokat beszélgettünk. A babákról, a jövőről. Szóval minden ami eszünkbe jutott.
-Tom várj.-Én
-Mi az?.-Tom megijedve
-Ohh. Már semmi.-Én
-Oké.-Tom-Tudsz jönni?
-Igen.-Én
-Oké, csak óvatosan-Tom aggódva
-Tom. Nyugi.-Én mosolyogva
-Oké, oké.-Tom
Nah végre itt vagyunk. Bementünk és az orvos már fogadott is.
-Na Bea feküdj fel.-Orvos
-Oké.-Én
-A babák szépen fejlődnek. Egypetéjű ikrek lesznek.-Orvos
-Komolyan?.-Tom
-Igen.-Orvos
-Kicsim olyanok lesznek a gyerekek, mint én meg Bill?.-Tom
-Igen.-Én
-Na Tom nézdd csak.-Orvos-Ott vannak a gyerekek.
-Akarják tudni a nemét?.-Orvos
-Igen.-Én és Tom egyszerre rávágva
-Rendben.-Orvos
-Na mondja már.-Én
-Lányok lesznek.-Orvos
-Két iker kislány?.-Tom
-Igen szivem.-Én már könnyes szemmel.
-Gratulálok.-Orvos.
-Holnap 3-ra gyertek megnézzük a kislányokat.-Orvos mosolyogva
-Oké, itt leszünk.-Tom válaszolva helyettem.
-Viszlát.-Mi
-Sziasztok.-Orvos
Hazafelé kézenfogva és boldogan mentünk. Mikor hazaértünk Bill és Linda nekünk estek.
-Na mi volt?.-Linda



Hogy mi a válasz a kövi részben kiderül. Puss addig is!!!! Kommentet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr38303153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása