HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

24. rész A parkban

2008.01.07. 17:32 Bejus

Van rész kicsit "akadozva" mert ugye a suli :S!! Pussy





Reggel én keltem fel legutóljára.
-Szia szivem.-Tom és megcsókolt
-Hello.-Én
-Lindáék?.-Tom
-Tom kicsim szerinted honnan tudjam?.-Én-Most keltem fel!
-Ja tényleg bocsi.-Tom mosolyogva
-Nem megyünk el sétálni?.-Én
-Oké.-Én-Csak felöltözök.
Beszaladtam a szobába, felöltöztem és már mentünk is.
-Gyere.-Tom húzva maga után.
-Hova viszel?.-Én már lihegve
-Csak gyere.-Tom
-Oké, de légyszi lassabban.-Én
-Okés.-Tom és lassabban húzott :)
-Itt vagyunk-Tom és megállt
-Tom? Ez az amire gondolok?.-Én
-Igen.-Tom
A parkban voltunk. Ott, ahol először csókolóztunk. Gyönyörű volt. Leültünk arra a padra.
-Tom?.-Én
-Csss!.-Tom és az ujját a számra tette.
Elkezdtünk csókolózni. Isteni volt. Nem az a macsó, bunkó gyerek volt Tom. Gyengéd, aranyos, kedves. Voltunk még ott egy olyan fél órát aztán indultunk haza.
-Hellósztok.-Én, Tom
-Hali.-Bill
-Linda hol van?.-Én gyanakvó fejjel
-Öööö.-Bill pirulva
-Biiiill.-Linda kiabálva a szobából.
-Azt hiszem, most megyek.-Bill és szaladt be a szobába
Innen fantázia XD
Tom és Én DVD-ztünk. Egy horrort néztünk meg.
-Fúú Tom ez nagyon jó volt.-Én miközben álltam fel a kanpéról
-Aha, csúcs.-Tom még szájtátva
-Nah gyere aludjunk.-Én
-Oké.-Tom
Kézen fogtam és mentünk be a szobába.
-Szeretlek.-Tom
-Én is.-Én mosolyogva.
Megcsókoltuk egymást és aludtunk is. Reggel Linda és Bill hangjára ébredtem fel.

 

Hogy mit beszéltek az a kövi részben kiderül!! Addig is pusy!! Komit lécci!!!!!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr47288423

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása