HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

32. rész Tom "kettős" apa lesz

2008.01.17. 06:08 Bejus

Van réc!!!! Jó olvasást!! PuSyYy





-Nem ellenkezőleg.-Orvos
-Akkor mi az?.-Tom idegesen
-Nektek ikreitek lesznek.-Orvos-Ráadásul egypetéjűek
-Miiiiiii?.-Én megijedve de mosolyogva is
-Igen gratulálok.-Orvos
-Nézd kicsim, ott vannak.-Én Tomnak
-Látom.-Tom ennyit nyögött ki, mert alig hitte el
-Hát akkor holnap 2-re jöjjönek vissza.-Orvos
-Oké.-Tom
-Itt leszünk.-Én
Mikor sétáltunk hazafelé, Tom egyfolytában a hasam nézte.
-Jajj Tom mit nézel?.-Én
-A gyerekeinket.-Tom mosolyogva
-Ja azt szabad.-Én
Hazaértünk. Végre. Linda a WC-ből jön kifelé.
-Na mi van?.-Linda rekedtes hangon
-Ikreinek lesznek.-Én egyhatalmasat ordítva.
-Tessék?.-Bill miközben jön ki a szobából.
-Igen Bill. Kettős apa leszek.-Tom már majdnem sírva.
-Ez szuper.-Bill
-Igen, az.-Én
-Linda gyere mennünk kell.-Bill
-Megyek.-Linda
-Szijasztok.-Én, Tom
-Hello.-Linda
-Majd jövünk, pá.- Bill
Tom és Én felmentünk a szobába pihenni. A kezét hirtelen a hasamra tette. Megijdtem és felugrottam.
-Mi van?.-Én
-Ohh bocsi.-Tom
-Ja te vagy az?.-Én megnyugodva
-Éreztél valamit?.-Tom
-Igen a hasamon a kezed.-Én mosolyogva Tomra
-Aha.-Tom zavarban
Billéknél:
-Na Linda feküdj ide.-Orvos
-Rendben.-Linda
-Bill te is bejössz?.-Orvos
-Igen.-Bill
Az orvos elkezdte vizsgálni Lindát. Bill mosolygott, Linda csodálkozott. Hihetetlen.
-Na a baba rendben van.-Orvos
-Az jóó.-Bill örülve mint egy egy 5 éves
-Tudni akarják a nemét?.-Orvos
-Nem, még nem.-Bill
-Majd holnap jönni fogunk négyen, és majd elmondja.-Linda
-Jól van.-Orvos
-Sziasztok.-Orvos
-Viszlát.-Linda, Bill
-El sem hiszem kicsim!!.-Bill még mindig tátott szájjal.
-Én igen.-Linda és Billhez bújt.
Mikor hazaértek elmeséltek mindent. Bill és Tom igen kitettek magukért. Főztek nekünk, mostak, (igazi parasztok ikszdé:). Szóval tök arik voltak.
-Na mi mentünk aludni.-Linda
-Oké mi is.-Én
-Jó éjt.-Linda
-Nektek is.-Tom
Reggel arra ébredtem hogy Bill és Linda valamit nagyon nevetnek.




A kövi részben kiderül hogy min. Addig is pusyka és komit kérek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr72300415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása