HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

36. rész A babák

2008.01.22. 16:44 Bejus

Köszönöm a kommenteket nadon areek vtok!!!!!!!! ÉS írom tovább akinek nem teccik nem olvassa ennnnnnnnnnnnyi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)



-MEGLEPETÉS.-Linda
-Hát ez tényleg az.-Én
-Tom?.-Bill
-A kicsinél van.-Én
-Értem, megnézem.-Bill
-Oké.-Linda, Én
Toméknál:
-Aranyos.-Bill miközben Tom mellé lép
-Igen, gyönyörűek.-Tom
-Hogy hívják őket?.-Bill
-Viktória és Nikoletta Kaulitz.-Tom
-Szép nevük van.-Bill
-Nektek hogy fogják hívni a fiatokat?.-Tom
-Erik.-Bill
-Szép név.-Tom
Nálunk:
-Jajj, mikor lesz már nekem is meg Erik?.-Linda sóhajtozva
-Erik?. Aranyos név.-Én
-Igen, Bill választotta.-Linda
-Jézusom Bill.-Linda elordítva magát.
-Mi a baj?.-Én megrémülve
-Erik.-Linda
-Orvost, orvost.-Én ordítozva
-Mi történt?.-Orvos
-Megindul a szülés.-Linda üvöltve Billnek aki most ért be
Bill odaszaladt Lindához, fogta a kezét.
-Nyugi kicsim.-Bill próbálta nyugtatni Lindát.
-Bill.-Linda és a könnyei hulltak a fájdalomtól.
-Ne félj kicsim, itt vagyok.-Bill
-Félek Bill.-Linda
-Nem kell.-Bill
Lindát betolták a szülőszobába. Megindult a szülés. Bill kint maradt a váróba Tommal. Bill fel-alá járkált.
-Te is így csináltad?.-Bill Tomnak
-Ja.-Tom mosolyogva
-Min mosolyogsz?.-Bill
-Nézz hátra.-Tom
-Jajj de édesek.-Bill meglátva engem és a kicsiket.
-Gyere add ide Vikit.-Tom
-Rendben.-Én
Tom olyan szépen átvette Vikit, hogy meg sem szólalt. Tom Kaulitz és a családja. Igen családja.
-Gyönyörűek ezek a kiscsajszik.-Tom mosolyogva.
-Igen azok.-Én nevetve
-Mikor mehetünk haza?.-Tom
-Holnap.-Én
-Az jóóó.-Tom
-Hello



Hogy ki mondta a kövi részben kiderül!!!!!!!!!! :) Pusy

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr72307434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melinda 2008.01.23. 18:19:56

am naon faxa a sztory és abba ne hagyd naon ceje és naon teccik az ál fiam neve am csak a sztoryban létezik egyenlőre a gyerekem egyenlőre nem szeretnénk gyermeket billel :D:D hihi

Bejus 2008.01.23. 18:21:19

:D:D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! EGYENLŐRE!! :) Am köcce!! Cejeee nadon-nadon

Dóri 2008.01.23. 22:43:38

naon írd tovább lécce!

Viky 2008.01.24. 12:25:37

Vktória a neve a kicsnek vagyis a sztoribeli kicsinek??Áááááá de jóóóóó!!!:-D :-)

Viky 2008.01.24. 12:28:01

Akarom írni:VIktória mert az előbb azt írtam Vktória XD a saját nevemet nem tudom leírni...ezt a szívást!!XD

Bejus 2008.01.24. 15:49:22

Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi lenne az a Vktória!! :)
süti beállítások módosítása