HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

31. rész Az öröm hír

2008.01.16. 17:56 Bejus

ÚJRA FOLYTATOM A STORYT! ZSUCA ÉS LINDA KEDVÉÉRT!!! KÖSZÖNÖM A KOMIKAT!!!!! PUSY NEKTEK!!!!!!♥




Az orvos hirtelen megszólalt
-Gratulálok.-Orvos
-Mihez?.-Linda értetlenül.
-Önök terhesek.-Orvos mosolyogva
-Huhh.-Én örülve
-Ez szuper!.-Linda felugorva az ágyról
Mikor kiment az orvos addig mi felöltöztünk. Tom és Bill nekiesett a doktornak.
-Na mi az?.-Tom idegesen
-Mondja már!.-Bill türelmetlenül
-Bea és Melinda terhesek.-Orvos, várva Tom és Bill reakcióját
-Ez hihetelen.-Tom és Bill, és a szemükben egy könnycsepp jelent meg.
-Na szijasztok fiúk?.-Én fülig érő vigyorral.
-Hello.-Fiúk, mosolyogva
Kis szünet.
-Wááááá.-Tom és Bill elordítva magát.
-Fiú vagy lány?.-Bill
-Hát még nem tudjuk.-Én
-Mikor jöjjünk vissza?.-Én az orvosnak
-Holnap délután 1-re.-Orvos
-Oké.-Linda-Viszlát.
Hazafelé Tomank és Billnek nem múlt el a vigyor a fejükről.
-Itthon vagyunk.-Én leülve a kanapéra.
-Igen.-Linda-Már fáradt vagyok.
-Kértek valamit enni?.-Tom
-Igen.-Én
-Mi az?.-Tom
-Öööö.-Én, Linda gondolkodva (Mi olyat is tudunk!! XD)
-Na spagetti?.-Bill
-Az jóóóó.-Én
-Oké.-Tom és már szaladtak is.
Mindenki megkajált, fel a szobába, és szunya. Reggel szaladtam hányi.
-Jézus.-Én igen rosszul
-Bea?.-Tom felriadva
-Jól vagyok, Tom.-Én kikiabálva a WC-ről.
-Oké.-Tom egy kicsit aggódva.
Mikor kijöttem a WC-ből Tom nekem esett.
-Mi van?.-Tom
-Semmi.-Én
-Oké.-Tom
Eljött az 1 óra. Huhh indulás a dokihoz.
-Jó napot.-Én kedvesen
-Jó napot.-Tom
-Sziasztok.-Orvos
-Gyertek be.-Orvos
-Lindáék?.-Tom
-Később jönnek.-Oké
-Rendben feküdjön fel.-Orvos
-Látod kicsim?.-Én Tomnak
-Ott van, az a picike.-Én Tomnak boldogan
-Igen.-Tom már könnyezve.
-Ohh mit látok!!.-Orvos
-Valami baj van?.-Tom megijdeve
-Nem ellenkezőleg.-Orvos



Hogy mit látott a kövi részben kiderül!!!! Pusy nektek!! Kommentet

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr26299915

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása