HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

29. rész Tom és Bill megkéri a kezünket

2008.01.12. 18:40 Bejus

Van rész!! Jó olvasást!! Pusza




-Linda?.-Én Lindának odasúgva
-Igen?.-Linda
-Szerinted mit akarnak?.-Én egy mosollyal
-Háááát.-Linda sunyin nevetve
-Itt vagyunk.-Bill és Tom
-Az jó.-Linda és megcsókolta Billt
-Nyálcsere, szoba.-Én és Tom
-Bocs.-Bill
-Semmi baj.-Tom
-Elmegyünk ma valahova?.-Bill
-Hova?.-Én, Linda gyanakvóan
-Nekem mindegy ahova akartok
-Ööö.-Én
-Legyen mondjuk..-Linda erősen gondolkodva
-Magyarország.-Én, Linda egyszerre.
-Hát jó.-Bill, Tom egyszerre
Összepakoltunk mindent. És go Magyarország. A repülőn kicsit elhülyéskedtünk, amiért ránk is szóltak. De mi ezen is jót röhögtünk. Megérkeztünk.
-A magyarországi levegő.-Linda
-Igen az.-Én
-Na innen hova?.-Bill
-Vidámpark, állatkert.-Én sorolva a helyeket
-Mind a kettő.-Tom
-De először keressünk egy Hotelt és egy Éttermet.-Bill szúrós pillantást vetve Tomra
-Ja persze.-Tom egy olyan "mosttutitudjákmivan" pillantással
Elindultunk egy étterembe ahol rózsaszírmok voltak szórva.
-Huhh valaki nagyon jól érzi ma magát.-Én nézve a rózsaszírmot.
-Ja-Ja.-Linda is csodálkozva
-Szerintem menjünk be.-Tom
-Oké.-Bill
Bementünk. Az étterem gyönyörű volt. Fel volt díszítve. Ki volt írva egy papírra hogy: Bea hozzám jössz feleségül? és ez hogy: Linda leszel a feleségem?
-Jézusom Tom.-Én Tomnak a nyakába ugorva
-Mi a válasz baba?.-Tom
-Hát persze hogy igen.-Én már sírva az örömtől
-Szeretlek kicsim.-Tom
-Én is szivem.-Én még mindig sírva
Közben Billéknél:
-Kicsim mi a válaszod?-Bill Lindára nézve
-Igen.-Linda és sírva fakadt
Mind a négyen nagyon örültünk. Szeretjük egymást és ez a lényeg. Ezek után már a Hotelhez tarottunk. Felmentünk és megtörtént.
-Jajj Tom.-Én Tomra téve a fejem
-Szeretlek.-Tom csak ennyit mondott.
Billéknél:
-Istenem ez hihetetlen.-Linda
-Miért?.-Bill Lindát nézve
-Hát az hogy a feleséged leszek.-Linda de ekkor már a szeme könnyes volt.
-Csss.-Bill az ujját Linda szájára téve.
-Aludjunk kicsim.-Bill és lehunyta a szemeit
Reggel szaladtam hányni. Utánam pedig Linda is.




Hogy mi történt a kövi részben kiderül!! Addig is Pusy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr55294822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása