HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

23. rész "Pár csere"

2008.01.06. 10:21 Bejus

Nah van rész!! Melindának köcce a komit!!! Naon ceri!!



-Mi lenne, ha párt cserélnénk?.-Én
-Tessék?.-Linda, Bill, Tom
-Légysziiiiiii.-Én könyörögve
-Na jóóó.-Linda
-Fiúk?.-Én
-Oké.-Bill, Tom
Na az elrendeződés ilyen volt.
Bill-Én
Tom-Linda
-Bill?.-Én
-Igen?.-Én most átcuccolok ide hozzád.-Én
-Oké.-Bill
-Majd jövök szivem.-Én nevetve
-Oké Drágám.-Bill mosolyogva
Toméknál:
-Tom?.-Linda
-Igen kicsim?.-Tom nevetve
-Nem láttad a fekete felsőm?.-Linda nevetve
-Ott van a sátorban.-Tom
Mikor mindenki átcuccolt a másik sátrába elmentünk sétálni. Már közelítettem Tomhoz, mikor Bill visszahúzott.
-Héjj, most az én barátnőm vagy.-Bill viccesen.
-Ja tényleg.-Én nevetve
Kézen fogva mentünk. Mind a négyen.
-Bemegyünk ide kajálni?.-Tom
-Háát.-Linda
-Légyszííí.-Tom nyűgösen
-Oké.-Linda-Gyerünk
Linda és Tom bementek kajálni. Kifelé jövet megláttak minket a parkban. Odajöttek hozzánk.
-Hello.-Tom, Linda
-Nah meg volt a "nagy evészet".-Bill röhögve
-Igen, képzeld.-Tom miközben még mindig a lángosát falja
-És most, jöhet a csók.-Linda
-Mi?.-Tom majdnem megfulladva
-Oké.-Én-Benne vagyok.
-Oké. Mehet-Bill
Mind a négyen elkezdtünk csókolózni. Bill nem valami jól csókol. De Linda szerint Tom se.
Mikor megvolt a csók mindenki "visszarendeződött".
-Jajj baba annyira hiányoztál.-Tom
-Te is nekem, cica.-Én
Billéknél:
-Végreee.-Bill
-Szeretlek.-Linda
-Én is.-Bill
-Nah menjünk aludni így is elég sötét van már.-Én
-De átcuccoltunk.-Linda kerek szemekkel
-Akkor mindenki ott alszik ahova cuccolt.-Én
-Oké.-Mindneki
Eljött az este. Lassan mindenki elaludt. Szép estéje volt mind a négyünknek. Szeretjük egymást.



Nah a kövi részben kiderül mi fog történni!! Addig is pusy és Kommentet kérek.Köcce

 


 


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr47286665

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása