HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

20. rész Tom és Bill féltékeny

2008.01.02. 10:45 Bejus

Nah van rész!! Köszönöm Zsucának a kommentárt! Are nagyon!! Folytatom a sztori!




-Te itt?.-Én
-Zavarok?.-Pete
-Nem, nem dehogy. Gyere be.-Én
-Kik laknak még itt rajtad kívül?.-Pete
-Tom a barátom, Bill, Linda.-Én elsorolva a barátaimat
-Ohh. Barátod?.-Pete csalódottan.
-Aha.-Én
Ekkor kilépett a szobából Tom.
-Szia kicsim.-Tom, és adott egy csókot.
-Te meg ki vagy?.-Tom gúnyosan.
-Tom nyugi. Csak egy barátom.-Én megnyugtatva Tomot.
-Oké.-Tom.-De ha hozzá nyúlsz...
-Nyugi. Nem veszem el tőled.-Pete
-Reméltem is.-Tom
Ez nem igaz? Tom féltékeny? Olyan aranyos. Erre kilépett a szobából Linda.
-Szija Linda.-Én
-Hello.-Linda
-Te ki vagy?.-Szól oda Linda Pete-nek
-Ohh. Pete vagyok.-Pete (na vajon ki XD)
-Aha értem. Melinda vagyok de szólíts csak Lindának.
Kijött végre Bill is. Kómás fej a haja össze-vissza.
-Jó reggelet mindenkinek.-Bill, miközben ásít
-Hello szivem.-Linda egy csókkal
-Szóval neked is van barátod?.-Pete sóhajtva
-Igen van neki barátja.-Bill kicsit idegesen
-Nem kell félni Bill. Nem veszem el tőled Lindát.-Pete
-Oké.-Bill kicsit megnyugodva
-Na megyek is.-Pete
-Oké. Az jó lesz.-Tom, Bill
-Héjj. Kedvesebben is lehet vele beszélni.-Linda
-Oké.-A két fiú megbánóan.
-Figyelj Tom?.-Én
-Igen kicsim?.-Tom mosolyogva
-Te féltékeny vagy?.-Én
-Tessék?.-Tom teljesen belepirulva
-Féltékeny vagy?.-Én még mindig komolyan
-Ööö. Nem.-Vágta rá
-Naaa!!.-Én
-Na jó. Igen az vagyok, mert szeretelek téged.-Tom
-Én is téged.-Én mosolyogva
Közben Billéknél:
-Ki volt ez a Pete?.-Bill
-Nem tudom. Tegnap mesélte Bea, hogy a macskája kaparászta az ajtót. Miko kinyitotta ott állt előtte Pete. Ennyit tudok-Linda felemelve kezeit.
-Aha.-Bill
-Talán féltékeny vagy?.-Linda
-Én?. Ugyan már?.-Bill gúnyosan de viccesen is!
-Nah mondd csak el.-Linda
-Oké.-Bill.-Igen az vagyok mert szeretelek és nem akarom hogy ez a Pete elvegyen tőlem.-Bill szemeit lesütve.
-Bill, kicsim.-Linda-Én csak téged szeretlek.
-Elhiszem, tudom.-Bill
-Mai program?.-Ordítok be Billék szobájába.
-Nem tudjuk.-Bill, Linda egyszerre.
Végül is sátorozni mentünk. Bill nem colt annyira oda az ötletért de a többiek igen. Felpakoltunk és elindultunk. Mikor oda értünk szép látvány fogadott. Kis tó is volt. Mikor Tom meglátta...



Hogy mit csinált Tom az a kövi részben kiderül!! Bocsi ha lassan fogom majd írni!! De itt lesz a suli!! Bocs!! De nem hagyom abba! Komment pls! Köszi! Pusy

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr74281765

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása