HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

27. rész Újra minden a régi

2008.01.09. 16:32 Bejus

Van rész!! Linda kedvéért!! Pusy




-Tom!.-Én meglepve
-Tied kicsim.-Tom
Mert ugyanis Tom egy tálcával lépett be. Rajta sok finomság és egy szál vörös rózsa!!
-Szeretlek.-Én
-Én is.-Tom
Megreggeliztünk, fürödtünk még egyet aztán irány haza.
-Sziasz...-Tom, de itt megállt, mert látta Billt és Lindát, akik egymás karjaiban alszanak.
-Ugye milyen arik?.-Én
-Jézusom Beus.-Tom aki úgy megijedt, hogy majdnem hátra esett!
-Ki az?.-Linda rekedtes hangon.
-Ki az szivem?.-Bill Lindának
-Ja CSAK Tom és Bea.-Linda
-CSAK?.-Én-Köszi!
-Jaj bocsi.-Linda megbánóan
-Semmi baj.-Tom elengedve egy mosolyt
-Bill gyere egy kicsit!.-Én
-Ok.-Bill és felállt a kanapéról
-Na milyen volt?.-Én kívácsian
-Nagyon jó. Mondtam a mondókám. Úgy csináltam mindent ahogy mondtad. Szóval köszi.
-Szivesen.-Én elengedve egy mosolyt.
-Toooom?.-Én kiabálva Tomnak
-Igen cica?.-Tom vissza ordítva
-Nem láttad az új cipőm?.-Én már halkabban mert Tom két centire volt tőlem
-Ott van melletted.-Tom, de végig a szám figyelte
-Mit akarsz?.-Én mosolyogva
-Téged baby.-Tom, elővette a macsós stílusát
Elkezdtünk csókolózni, de Tom most már nem volt macsós. Gyengéd volt és kedves.
-Ezt szeretem.-Én nevetve
-Én is.-Tom már ő is mosolyogva
-Mai program?.-Bill ordítva nekünk (itt mindenki kiabál XD)
-Tudom!!!!!.-Tom



Hogy mi lesz a progi kiderül!! Addig is Pusy és komit lécci!!  Köcce

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr73291038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melinda 2008.01.09. 18:58:35

am tudom hogy sok dolgod van de remélem gyorsan lesz kövi rész naon izgatott vok am így tovább naon jók a sztorik :D:D

Bejus 2008.01.09. 19:00:16

Köszönöm!! Naon cerizlek!!!!! Ari vagy!! Habár uncsitesók vunk és ez láccik! EGO 4ever!! :)
süti beállítások módosítása