HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

26. rész Bill és Linda kibékülnek

2008.01.09. 12:39 Bejus

Hali van rész!!!! Remélem sokan olvassátok. De komit azt csak Lindától kapok és egyet kapta Zsucától!! Lécci írjatok komit!!



Nem hallottam meg ezért benyitott.
-Zavarok?.-Kérdi Bill
-Nem dehogy.-Én
-Segítesz?.-Bill könyörgő arccal
-Persze, de miben?.-Én
-Linda.-Bill egy szóval kifejezve
-Oké.-Én egy fülig érő mosollyal.
-Nah figyelj Bill, menj el vegyél neki rózsát. Utána gyere haza teríts meg.
-Jó de ki főz?.-Bill rémült fejjel
-Vállalom.-Én mosolyogva
-Ohh imádlak.-Bill
-Tudom.-Én
-Na miután megterítettél, az ajtó elé szórj rózsaszirmokat, teljesen a konyháig. Utána gyúts meg, 2-3 gyertyát. Kapcsold le a villanyt. Menj be a szobádba, mikor hallod, hogy nyílik az ajtó gyere ki a szobából halkan menj oda hozzá és csókold meg. Oké?.-Én a mondókámat befejzeve
-Aha.-Bill és adott egy puszit.
-Jajj.-Bill
-Mi van?.-Én megijedve
-Te és Tom hol lesztek?.-Bill
-Hotelben alszunk.-Én megnyugtatva Billt
-Oké.-Bill megkönnyebülve
Bill mindent úgy csinált, ahogy mondtam neki. Linda hazajött és hát folytak az események.
Közben nálunk:
-Tom?.-Én
-Igen cica?.-Tom sunyi mosollyal
-Szerinted Billék hogy haladnak?.-Én aggódva
-Tuti jól!!!!.-Tom
-Nem csinálunk valamit?.-Én
-Van egy medence a hotelben. Gyerünk fürödni.-Tom
-Tom te nem vagy lázas?.-Én nevetve
-Miért lennék az?.- Tom a kezét a homlokára téve
-Mert nem "AZT" akartad csinálni.-Én már kicsit levéve a nevetési hangerőmből
-Jajj baba. Nem csak szexgép vagyok! Tudok én másria is gondolni.-Tom egy mosollyal.
-Például mire?.-Én komolyan
-Rád.-Tom a szemembe nézve
-Szeretlek.-Én
-Én is.-Tom
-Na gyerünk fürdeni.-Én
-Oké.-Tom
Fürödtünk egy kicsit aztán irány az ágy. (Csak aludni XD)
Reggel mikor felébredtem Tom nem volt sehol. Kiabáltam neki és ekkor megjelent.
-Tom!.-Én meglepve


Hogy mi volt az a kövir részben kiderül! Pussy nektek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr24290740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása