HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

35. rész Megszületnek az ikrek

2008.01.20. 13:00 Bejus

Van récc!!!!!!Na pusy



-Hogy kellene csinálnunk?.-Bill Tomnak
-Jajj majd ahogy jön.-Tom
-Te nem aggódsz?.-Bill
-Bill nyugi.-Tom
-Oké.-Bill
-Jó reggelt.-Linda
-Hello.-Én
-Hallottatok valamit?.-Bill
-Nem.-Én
-Bill elég.-Tom erőteljesen Billre szólva.
-Oké.-Bill
-Nem megyünk el sétálni?.-Linda
-De gyerünk.-Bill
Lindáék el is mentek.
-Bejjám gyere egy kicsit.-Tom szégyellősen
-Igen?.-Én
-Ugye adtam neked azt a gyűrűt, vagyis megkértem a kezed. Na és most szeretném ha már kitűznénk az esküvő időpontját.-Tom
-Hát jó.-Én már könnyezve
-Mikor legyen az esküvő?.-Tom
-Amikor csak lehet.-Én
-Na akkor most van január, legyen márciusban.-Tom-Oké?
-Igen.-Én
Lindáék is hazaértek. Ők is boldogok voltak.
-Hát ti?.-Linda
-Házasok vagyunk.-Tom boldogan
-Mi is.-Bill
-Ez szuper.-Én


*Ugrunk*


-Jézusom Tom.-Én
-Mi az?.-Tom
-Kórházba, megindul a szülés.-Én már szinte ordítva
-Oké.-Tom
Felkapta a táskám és mentünk is. Az út 10 perc volt de nekem 10 órának tűnt.
-Ott vagyunk már?.-Én nyűglődve
-Igen.-Tom
-Ne engedj el Tom, kérlek ne.-Én sírva a fájdalomtól
-Nem engedlek el SOHA.-Tom
Szegénynek annyira szorítottam a kezét hogy belilut, de nem engedett el.
Megindult a szülés felsírt az egyik kislány aztán, a másik.
-Tom.-Én sírva a boldogságtól
-Megfoghatom?.-Tom
-Ha az anyuka megengedi.-Orvos
-Persze.-Én
És Tom a kezébe vette az egyik kicsit. Láttam hogy örül. Igen ő Tom Kaulitz. Aki csak az egyéjszakás kalandok híve volt. Most két kislánya van. Ráadásul ikrek.
-Mikor mehetünk haza?.-Én
-Ööö még 2-3 nap.-Orvos
-Rendben.-Én
Tom minden áldott nap ott volt mellettem, és a kicsik mellett.
-Tom nevet is kéne nekik adni.-Én
-Igen.-Tom
-Az egyik legyen Viktória Kaulitz-Tom
-A másik Nikoletta Kaulitz-Én
-Oké.-Tom
-Gyönyörűek.-Én
-Igen azok.-Tom
-MEGLEPETÉS




Hogy ki mondta a kövi részben kiderül! addig is puszahhhhh



3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr38304347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Linnike 2008.01.20. 17:46:32

:'(:'( de céép ez a rész! imádom a tokio hotelt és nagyon jó a blogod! grat grat hozzá! nekem is vhogy így kezdődött a szülés, és egy szép kisfiút kaptam, csak a baj az h az apukája elhagyott:( bocsi h ezt írtam de muszáj volt! nem bírtam volna tovább:) szia, ja és vegyél fel msnre ha akarsz jenny.contenin@hotmail.com
szióka!

Zsuca 2008.01.20. 17:49:41

naddon jóó ez a rész és tényleg szép!:) gratu! pusy

Jajj Linnike:( majd meglátod találsz magadnak és a picinek egy olyan fiút aki megérdemel titeket, és akkor boldogok lesztek! az a másik pali meg menjen a pokolba és égjen ott!:@ és sok szerencsét az élethez!

Bejus 2008.01.20. 18:29:37

Linnike te nagyon aranyos vagy és igaza van Zsucának. Biztos találsz majd magadnak valakit aki megérdemel téged illetve titeket. Igen sok szerit az élethez:) És köszi! De már nem folytatom a blogom!!! Bocsi! És felveszlek msnre! A 28. résznél két csajszika bedumált és már minek írjam?? Ja és Köszönöm nektek arik vtok!!! És felveszlek
süti beállítások módosítása