HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

25. rész Bill és Melinda összevesznek

2008.01.08. 18:12 Bejus

Nah van rész!! Tudom hogy Melinda neked nem fog tetszeni!! De majd a kövi rész jobb lesz neked!! :)




-Elegem van már belőled!.-Linda üvöltve
-Nekem is.-Bill-Takarodj innen.
-Utállak.-Linda könnyes szemekkel.
-Jó mert én is.-Bill rezzenéstelen arccal.
-Mi a baj?.-Én
-Semmi.-Bill idegesen
Ekkor elővett egy tollat és egy lapot és írni kezdett.
-Mit csinálsz?.-Megy oda tesójához Tom
-Írok.-Bill rövid válasza
-Valami baj van?.-Tom
-Linda.-Bill már könnyes szemekkel.
-Mi történt?.-Tom
-Összevesztünk.-Bill
-Ahh értem.-Tom
Tom és Én találkoztunk :).
-Szegény Linda.-Én
-Szegény Bill
-Valamit tennünk kéne.-Én megrémülve
-Ne Kicsim. Ne avatkozzunk bele az ő ügyükbe. Bill úgy se bírja nélküle sokáig.-Tom mint egy pszichológus.XD
-Linda se Bill nélkül.
-Na megyek beszélek Lindával.-Én
-Szia kicsim.-Tom
-Hello.-Én
Elindultam a park felé. Lindát meg is találtam. Sírt. Rossz volt így látni.
-Szia.-Én mosolyogva
Nem szólt semmit csak megölelt és sírt.
-Jól van. Nincs semmi baj.-Én próbáltam vigasztalni
-De. Sok baj van.-Linda, de már nem sírt
-Gyere menjünk haza.-Én
-Oké.-Linda beletörődve hogy látnia kell Billt.
Mikor beléptünk az ajtón Bill odarohant Lindához.
-Szia Linda.-Bill félve
-Hello.-Linda mereven
-Ööö.. Beszélhetünk?.-Bill
-Nem tudom.-Linda
-Kérlek.-Bill szinte könyörögve
-Jó-Linda nem sok keddvel
Bementek a szobába és Bill belekezdett a mondókájába.
-Figyelj Linda.-És itt Bill megfogta Linda kezét. Nagyon szeretlek. Nem tudnék nélküled élni. Én Imádlak. Írtam neked egy verset is. Kérlek bocsáss meg nem tudom mit csinálok!!
-Bill.-Linda belekezdve.- Holnapig gondolkodom hogy mi legyen. Oké?
-Oké.-Bill örülve mint egy kisgyerek.
-Most Beával aludnék ha nem baj.-Linda
-Nem-nem nyugodtan.-Bill belegyezve
-Tom?.-Linda
-Hmm?.-Tom
-Alszol Billel?.-Linda félve a reakciótól
-De miért?.-Tom kíváncsiskodva
-Csak kérlek.. aludj ott.-Linda könnyes szemmel.
-Jó. Oké.-Tom
-Szia.-Linda
-Hello.-Tom
Épp zenét halgattam mikor kopogtattak a szoba ajtón.




Hgy ki volt az a következő részben kiderül!! Lécci komizzatok! Ksözönöm!! Pussy

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr21289783

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melinda 2008.01.08. 18:58:38

lécci gyorsan írd már meg a kovi részt naon izgulok hogy mi lesz lécci billről és rólam van szó llllllllllllllllllllllllllllééééééééééééééééééééééécccccccccccccccccciiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee kérlek

Bejus 2008.01.08. 20:26:22

Oké!! Nyugiiiiiiii!! Nem tom mikor lesz kész!! lehet hogy még ma!! Vagy holnap! Nem tom!! télleg! De próbálok sietni!! :) Szeri
süti beállítások módosítása