HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

9. rész Melinda és Bill jól szórakozik

2007.12.30. 12:37 Bejus

Nah kövi rész is itt van! De lécci KOmizzatok mert nem tom folytassam-e egyáltalán! Szval lcci komizzatok! KöSzI

 

-Melinda mit keresel a tetőn.-Én kikiabálva az ablakon.
-Semmit nyugi jól vagyok.-Melinda
-Bill hol van?.-Tom
-Csak vissza hozza a létrát.-Melinda
-Ja értem.-Én
Eközben, Bill is visszaért a létrával, és Melinda szerencsésen lejutott a tetőről. Amikor Melinda lemászott kint maradtak. Én és Tom néztük hogy mit csinálnak.
-Héjj gyertek már be.-Én
-Gyertek ki ti.-Bill
-Hát jó kimegyünk.-Én-Gyere Tom menjünk.
-Oké.-Tom
Mikor kiléptünk az ajtón egy hidegzuhany fogadott minket. Melinda és Bill persze nagyon jót röhögtek rajtunk.
-Mi volt ez?.-Én ordítva
-Nyugi Bea csak vicc volt.-Bill
-Hát nem volt jó vicc.-Én kicsit nyugisabban
Mikor megnyugodtunk Tommal, és végignéztünk magunkon, minket is elfogott a nevetés.
-Na csak várjatok.-Én még mindig nevetve
-Visszakapjátok.-Tom
-Oké.- Bill
-Már előre félünk.-Melinda röhögve
-Félehettek is.-Én, Tom
Én és Tom már nagyon fáztunk, ezért bementünk átöltözni. Lezuhanyoztunk és már be is vágtuk a szunyát. Melinda és Bill se volt már fel sokáig. Ők is kb egy olyan 10-15 percet beszélgettek még aztán elaludtak! Reggel nagy csörömpölésre ébredtünk Tommal.

 

 

Hogy mi volt a csörömpölés? Az a követkewző részben kiderül! Addig Pusy. A TH legyen veletek! Komizzatok! pls


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr92278977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása