HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

15. rész A buli

2007.12.31. 08:55 Bejus

Nah megint van rész!! Szerteném ha komiznátok mert nem tom hogy jó-e és hogy folytassam-e!!! Lécci komit írjatok! Köszi


-Mi ez a hang?.-Én ébredezve
Tom nem volt mellettem. Én és Melinda egyszerre léptünk ki a szobából!
-Reggelt.-Melinda
-Köszi-Én-Neked is.
-Bill és Tom hol vannak?.-Én egy ásítás közben.
-Nem tudom, de valamit csinálnak, mert nagyon ordítanak egymásnak és valami zúg is.-Melinda
-Aha.-Én
Én és Melinda felöltöztünk és kimentünk megnézni a fiúkat.
-Hello.-Melinda és Én
-Sziasztok.-Tom, Bill
Ki ki a maga barátjához odabent és megcsókolta. A fiúk naná, hogy viszonozták.
-Mit csináltok.-Én érdeklődő arccal.
-Ááá semmit.-Tom olyan "mostráfogjönni" fejjel
-Oké.-Én beletörődve.
-Figyi szivem, nem akartok elmenni egy egész napos vásárlásra?-Bill kérő arccal.
-Miért is ne?.-Melinda
Mi el is mentünk vásárolni. De persze a fiúk kénytelenek voltak oda adni a kártyájukat. El is indultunk, olyan jó sok rucit láttunk. Ami kellett megvettük. (de jól megy egyeseknek XD)
-Huhh, kicsit sok a cuccunk Melinda.-Én
-Kicsit.-Melinda a szatyroktól megszakadva.
Bementünk az ajtón. Sötét volt nem láttunk semmit.
-Hahó.-Én
-Van itt valaki?.-Melinda kicsit megrémülve
Ekkor valaki felkapcsolta a lámpát és elordították magukat.
-BOLDOG SZÜLINAPOT!!
Meg sem bírtunk szólalni. Ez hihetetlen honnan tudják a szülinapunkat? Na de ez nem számít. A lényeg az hogy Tommal vagyok, Melinda, pedig Billel. A bulin mindenki ott volt. Régi barátnőink. Cinti, Szandi, stb... Még a fiú osztálytársak is. Laci, Patrik, Ricsi, Zoli. Mindenki aki számított.
-Tom ez gyönyörű.-Én meghatva
-Tied szivem.-Tom mosolyogva
-Köszönöm.-Én- és egy csókot adtam Tomnak
Billéknél:
-Drágám ez csodálatos.-Melinda
-Igen, tudom, és köszi.-Bill
-Annyira szeretlek-Melinda
-Én is IMÁDLAK.-Bill-erre Bill megcsókolta Melindát
Nah ez a buli is jóra sikeredett. Mindeki evett, ivott. Újra beszéltem Szandival. Melinda Cinitvel. Szóval mindenki jól érezte magát.
-A mi ajándékunk még hátra van.-Tom
-Kicsim, nekem az  legjobb ajándék, hogy itt vagy velem.-Én
-....-Tom nem mondott semmit csak megcsókolt.
-Nah iduljunk.-Bill
-Oké-Melinda
Mikor kiértünk megláttunk egy hatalmas medencét.
-Wáá ezt nem hiszem el.-Én elordítva magam.
Tom nyakába ugrottam ahogy Melinda is Billébe.
-Köszönöm Tom- Én-Szeretlek
-Szivesen. Én is.-Tom
Bementünk a szobába és már aludtunk is. Reggel Bill és Tom kint tevékenykedtek valamit.

 

 

Hogy mit a következő részben kiderül!!! Addig is Pusy!! Kommentet kérek! Köszi

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr44279778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása