HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

1. rész A találkozás, koncert

2007.12.29. 13:16 Bejus

-Anyuuu-Ordítok anyunak
-Mondd kicsim-Kiabál vissza anya
-Mikor megyünk Melindáért?-Én
-15 perc és indulhatunk-Anya
-Oké-Én
-Nah mehetünk-Anya
Elindultunk. Végre. Mikor odaértünk Melinda már ott várt mindket a kapuban.
-Sziasztok-Köszönt Melinda
-Hello-Anya,Én
-Indulhatunk már végre?-Én
-Persze, mehetünk-Anya
Budapest felé vettük az irányt és go TH konci!! Mi már reggel ott voltunk pedig a koncert csak 7-kor kezdődött.Dehát Istenem kell a hely!:). Mikor odaértünk voltak már ott többen is!! Elfoglaltunk az első sorban egy nagyon jó kis helyet és a többiekkel énekeltük a Ready,Set,Go-t. Ekkor megláttam egy buszt!
-Ez a Tokio Hotel busza-Én
-Gyerünk utól kell érnünk-Melinda
Ekkor elkezdtünk szaladni mint akit puskából lőttek ki. Csak futottunk,futottunk mikor végre megállt a a busz. Kiszállt belőle Bill,Tom,Georg,és Gustav.
-Huhh hosszú volt az út-szólal meg Tom
-Az, nagyon hosszú-Bill
Ekkor megláttak minket. Elindultak felénk mi meg meg se tudtunk szólalni. Csak álltunk és néztük őket ahogy felénk jönnek.
-Hello-Köszöntek szinte egyszerre
-Sziasztok-Köszöntünk Melindával
-Hogy kerültök ti a hátsó bejárathoz?-Tom
-Megláttam a buszotokat ahogy kanyarodik és hát...-Én
-Aha értem-Bill
-És hogy hívnak titeket?-Georg
-Bea vagyok-Én
-Melinda- (nah vajon ki mondta?:D)
Sajnos a "meghitt" kis beszélgetésnek véget kellett vetni mert kezdődött a koncert! (Hogy repül az idő?:D)
Ekkor már mindenki a helyén állt. Én és Melinda az első sorban álltunk. Mi nem sírtunk és tomboltunk hanem az egész számot énekeltük Billel. Tom és Bill néha-néha ránk pillantottak és mosolyogtak is. Mi szinte már olvadotzunk. Következik a Scheri szám. Ekkor Bill felhív egy lányt a színpadra és együtt éneklik végig. Erre Bill megszólal.
-Most egy kis változás lesz. Nem egy lányt hívunk fel hanem kettőt.-Bill
Mikor ezt meghallottuk Melindával nagyot dobbant a szívünk.
-Ez a két lány pedig nem más mint Melinda és Bea akik az első sorba állnak.
Erre mi csak álltunk mint akik földbegyökereztek. Nagyon meglepődtünk honnan tudja a nevünket. De ekkor beugrott. A találkozás. Innen tudja Bill a nevünket. Mi felmentünk a színpadra elkezdtük énekelni a Schrei-t. Azt akartam ez soha ne múljon el de egyszer mindennek vége. Ekkor Bill Melinda kezéba nyomott egy kis cetlit.

 

Hogy mi volt rajta, a kövi részben megtudjátok. A TH legyen veletek :) Komit is kérek!! Köszi!!



2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr70278123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melinda 2007.12.30. 20:39:14

egyre jobbak és izgisebbek persze azért mert én is benne vok hihi ego for ever naon cerízem a sztorit meg téged is :D :D

Bejus 2007.12.30. 20:41:17

Köszike!! Aree vagy!! Ja-Ja Ego 4ever. Ceje van naon-naon!! Pusy
süti beállítások módosítása