HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

6.rész A telefon

2007.12.29. 18:46 Bejus

Nah itt a kövi rész!! Jó olvasást! Pusy



-Jajj Istenem ki lehet az?.-Én
-Nem tudom ha felveszed akkor megtudjuk.-Tom a nagy eszével:)
-Hallo.-Én
-Szia.-Bill kétségbe esve
-Mi a baj?.-Én
-Melindát megharapta egy cápa.-Bill elcsukló hangon
-Tessék?.-Én már sírva
-Igen, azonnal gyertek ide.-Bill
-Oké.-Én. 5 perc és indulunk.
-Mi a baj?.-Tom aggódva
Mindent elmeséltem neki. vettünk két repülő jegyet és mentünk is Hawaiira. Mikor odaértünk megláttuk Billt aki sír és rohan hozzánk.
-Bill, hol van Melinda?.-Én sírva
-Gyertek.-Bill ennyit tudott kinyögni
Mentünk a legközelebbi kórházba. Mikor odaértünk mindenki rohangált. Doktorok, Nővérek. Odajött hozzánk az egyik doktor.
-Jó napot-Doki
-Jó napot-Én
-Hogy van Melinda.-Tom már ő is könnyezve
-Túl élte jól van.-Doki
Mindenkinek egy hatalmas kő esett le a szívéről. De főleg Billnek. Bill Tom nyakába borult és sírt. De nem a fájdalomtól hanem az örömtől.
-Nyugi Bill, jól van Melinda.-Tom próbálja vigasztalni
Én is sírok de csak halkan. Ekkor megint kijön egy orvos.
-Doktor úr. Meggyógyul?.-Én
-Persze. Igen.-Doki
Mind a hárman összeborultunk és sírtunk. Az örömtől. Ha elveszítettem volna Melindát nem is tudom mi lett volna. Hisz én imádom. És persze Bill. Hisz látszik rajta hogy szereti. Sőt, imádja.

 

A kövi részben kiderül mi lesz Melindával!! Addig is A TH legyen veletek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr58278402

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása