HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

21. rész A sátorozás

2008.01.02. 12:38 Bejus

Nah van rész!! Lécci komizzatok pls!! Köce

 

 

Tom mikor meglátta bele ugrott.
-Gyertek már olyan jó a víz.-Tom ki kiabálva nekünk.
-Oké.-Én és már mentem is bele.
-Bill szivem nem jössz?.-Melinda a nagy zöld szemeivel
-Ez a víz.-Bill undorodva.
-Jajj szivem.-Linda
-Oké.-Bill
Nagyon jól elvoltunk. Két óra is elmúlt már mikor Bill megszólal.
-Ez nagyon jó volt, de még a sátrunkat is fel kéne állítani.
-Tényleg.-Kiálltok fel.
Nah ki a vízből. Sátrat álllítottunk. Én Lindával, Bill pedig Tommal. Tom és Bill kicsit bénáztak.
-Ne segítsek kicsim?.-Én Tomnak
-De.-Tom "végrevalakisegít" fejjel.
Én és Tom kész is lettünk a sátrunkkal. Bill pedig Lindával csinálta.
-Kellenne egy kis tűz.-Én
-Oké.-Linda
-Bill elmegyünk fát hozni?.-Linda
-Mehetünk csak hozok egy kabátot.-Bill
-Ok.-Linda
-Te nem hozol?.-Bill
-Nem. Minek?.-Linda
Közben nálunk:
-Tom?.-Én
-Igen baba?.-Tom aranyosan
-Valamit csináljunk már.-Én
-Nekem van egy ötletem mit csináljunk.-Tom sunyin
Innen rátok bízom, hogy mit csináltunk a sátorba (vagyis fantázia).
-Tom?.-Én
-Igen?.-Tom
-Billék?.-Én már megijedve.
-Nyugi, biztos ők is jól elvannak.-Tom megnyugtatóan.
-Írok nekik egy sms-t.-Én
-Oké-Tom
Az sms szövege ez volt:
Hello! Hol vagytok már? Mikor jöttök? Van valami baj?
Puszy Bea!
Elküldtem. Már vártam a választ. Meg is jött egy 5 perc múlva
Szia! Jól vagyunk csak eltévedtünk. Nem jutunk "haza"
Pusy Bill!
-Toooom.-Én üvöltve Tomnak.
-Igen?.-Tom nyugodtam (még!)
-Billék eltévedtek.-Én egy könycseppel a szememben.
-Gyere, megkeressük őket.-Tom kicsit idegesen
Elindultunk Bill és Linda keresésére. Mikor megláttuk őket nagyon megijedtünk.



Hogy milyenek voltak kiderül a kövi részből!! Pusy Komit lécci

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr76281910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása