HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

10. rész Veszekedés, Békülés, Főzés

2007.12.30. 12:54 Bejus

Hello! Van rész!! Pls komizzatok!!  Köszönöm!! Jah és tudom hogy előző egy kicsit rövidre sikerült de hát...


Én és Tom kómásan ballagunk le a lépcsőn. EKkor látjuk meg Melindát és Billt.
-Hello!.-Én
-Sziasztok.-Tom-Mit csináltok.
-Főzünk.- Vágták rá egyszerre
-Aha.-Én még mindig ledöbbent fejjel
-Na jó mi nem is zavarunk tovább titeket.-Tom és húzott fel a szobába
-Sziasz..- De már nem volt időm befejezni mert Tom és Én már a szobában voltunk
Tom elkezdett csókolgatni. Nagyon jól esett. De mikor ledőltött az ágyra és ott folytatta erre én  megálítottam.
-Tom, várj.-Én
-Mi baj van.-Tom értetlen fejjel
-Csak, ez nekem túl korai.-Én-
-Oké. Értem.-Tom csalódottan.
-Tom esküszöm majd folytatjuk máskor.-Én-Ha már kb két vagy három hete járunk. De Tom két napja ez nekem.
-Értem.-Tom és kiment
Ez nem igaz csak ezt akarja tőlem? Pedig azt mondta szeret. Miért? Ezek a kérdések jártak a fejemben mikor valaki kopogtaott.
-Tessék.-Én
-Én vagyok.-Melinda
-Ja gyere.-Én
-Mi a baj? Te sírtál.-Melinda
-Ajj semmi.-Én
-A semmiért nem sírunk.-Melinda egy halvány mosoly kíséretében.
-Tom.-Én
-Tessék?.-Melinda
-Igen Tom a baj. Azt mondta tegnap szeret meg, hogy ő nőt nem szeretett úgy, mint engem. Erre behúz a szobába, és csókolgat aztán ledönt az ágyra, és ott folytatta. Én mondtam neki hogy számomra ez túl korai. Azt mondta oké és kiment.
-Jajj meg van neki szokva hogy odamegy egy csajhoz és már tudod...-Melinda szemét felhúzva.
-Igen tudom de akkor miért mondta hogy szeret?.-Én
-Mert ez igaz.-Melinda és elmosolyodott.
-Szerintem meg kéne beszélnetek.-Melinda a nagy eszével (bocsi Melinda:)
Igen meg kell beszélnünk. Gondolkodtam magamba. Melinda mi lenne ha... De már Melinda rég kiment. Kopgtattak.
-Igen?.-Én
-Bejöhetek?.-Tom
-Persze.-Én mosolyogva
-Figyelj és bocsánatot kérek. Meg van szokva.-Tom bűnbánó fejjel.
-Oké. Meg van bocsátva.-Én fülig érő mosollyal.
-Tom érzed ezt a szagot?.-Én gyanakvó fejjel.
-Aha.-Tom
-A konyhából jön.-Én-Gyerünk.
Szaladtunk ki a konyhába és ekkor látom, hogy Bill és Melinda oltja el a tüzet. (nem volt nagy tűz XD) Tom és én nagyot nevettünk az egészen.
-Ha ilyen jól szórakoztok segíthetnétek.-Bill kicsit sem nyugodt fejjel.
De én és Tom nem bírtuk abbahagyni. 10 percig nevethettünk és Tom odaszólt nekik.
-Ha ti leöntöttetek hidegvízzel akkor miért segítsünk?.-Tom
-Jajj Bea tudod hogy mennyire Szeretelek.-Melinda kétségbe esett fejjel.
-Én is Szeretelek de igaza van Tomnak. Szenvedjetek.-Én már megint nevetve
-Bea?.-Tom
-Igen?.-Én
-Akkor nekünk már nem is kell őket meg viccelni.-Tom
-Hát ja.-Én
Melindáék is feljöttek. Zuhany, Pizsu, Alvás. :) Ugyan így mi is Tommal. Este felébredtem és lementem egy pohár vizet inni. De ekkor láttam valamit...

 

 

Hogy mit a következő részben kiderül. Addig is pusy!


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr27278990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása