HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

12. rész Tomnak megjelenik a volt csaja

2007.12.30. 19:31 Bejus

Na van rész. Igen. Megint!! Ezért lécci komizzatok! pls

Görögország Isteni. A napsütés az egyszerűen csodálatos de akivel itt vgyok az még csodálatosabb. Igen ő Tom. Olyan édes. Annyira szeretem. Na de mi van Billékkel?
-Drágám?.-Ordít Bill Melindának
-Igen?.-Melinda
-Nem láttad a halálfejes övem?.-Bill kétségbe esve
-Szivem ott van az ágy alatt.-Melinda
-Ohh!! Köszi Imádlak.-Bill
-Igen, tudom.-Melinda egy mosoly kiséretében
Hát igen unalmasan teltek a napjaik. De nekünk nem.
-Tom?.-Én
-Igen?.-Tom
-Nem akarunk a tengerben kicsit...-Én szégyellősen
-Oké.-Tom-Mehetünk
-Jézusoooom.-Én kétségbe esett fejjel
-Mi a baj?.-Tom ő is megijedve
-Otthon maradt a fürdőruhám.-Én
-Csak ez a baj?.-Tom
-Igen ez.-Én szomorúan
-Gyere veszünk egyet.-Tom
-Oké.-Én örülve mint egy kisgyerek
Tommal mentünk vásárolni. Igaz hogy egy fürdőruháért mentünk abból lett öt táska. De hát Istenem:)
-Nah elég lesz már?.-Tom szenvedve
-Na jóó, mehetünk.-Én megnyugtatva Tomot, hogy nem kell már sokáig nyűglődni!
-Istenem, de jó!.-Tom megkönnyebbülve.
Na haza is értünk.
-Tooooooom.-Én nyűgösen.
-Mi az babám?.-Tom aranyosan
-Mikor megyünk?.-Én
-Akár most.-Tom
Elindultunk a partra. Kerestünk egy jó kis helyet. Ekkor láttam meg hogy valaki integet de nem ismertem meg.
-Szia, Tom baba?-Csaj
-Hello.-Én-Tom barátnője vagyok
-Ez engem nem érdekel.-Csaj
-Helloka-Tom
-Szia Tom cica.-Csaj
-Héjj akadj le rólam. Oké?.-Tom
-Na, de miért Miért nem mondod meg ennek az izének, hogy a barátnőd vagyok?.-Csaj
-Ő nem izé hanem a barátnőm és Bea a neve és mi már ezt a kapcsolatot szerintem lezártuk. Oké.-Tom kiosztva a csajt.
-Tisztázzunk valamit.-Én- Hogy is hívnak?
-Petra vagyok.-(na ki mondta:)
-Nah idefigylej Petra azzonnal kopjál le mert bajok lesznek. Köszi!.-Én idegesen
-Nah idefigyelj Bea nem kopok le mert Tom az enyém.-Petra
Erre megcsókolta Tomot. Tom ellenkezett volna de hiába. Petra csak csókolta és nem engedte el.
-Elég te ribanc.-Én és elkaptam onnan Tomot (elkaptam képletesen értve:)
A parton mindneki minket nézett. Tom próbált minket szétszedni de nem bírt. Addig verekedtek, míg nem a csajnak felszakadt a szája!!
-Elég.-Ordította el Tom magát
Erre befejztük a verekedést és Petrával és jól elrugdostam onnan. Petra meg se bírt szólalni.
-Nah menjünk haza.-Én kicsit nyugodtabban
-Oké.-Tom megijedve
Mire hazaértünk zuhanyoztunk és el is aludtunk.


Holnap kiderül mit csináltunk. Addig is PUSY!! Komi jöhet!

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr93279354

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melinda 2007.12.30. 20:55:22

naon tetszenek a sztorik mindeggyik végén van egy izgi rész és mindig a következőbe megtudjuk naon bejön nekem na végül is naon bejön nekem a sztori már mint montam azért ilyen jó mert én benne vok.ceje:D :D :D ego for ever XD XD XD XD XD

Bejus 2007.12.30. 20:57:59

Jaja!! Köcönöm szépen naon aree vagy!! $z€r€tŁ€k!!
Szerintem is jó a sztori!! :D:D EGO 4ever!!!! XD LoL! Hát igen benne vagy de hogy is hagyhattalak volna ki?? Ceretlek

melinda 2007.12.30. 21:00:14

naon szivesen neked bármikor bejjám cejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjje van

Bejus 2007.12.30. 21:15:09

Köcccike Mejindám!! Naon cejetlek téged!! 1000 Pusy
süti beállítások módosítása