HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

2. rész A hotelben

2007.12.29. 16:46 Bejus

Sziasztok itt van a story 2.része!! Lécci komizzatok!

 

Mikor lejöttünk a színpadról Melindának eszébe jutott a papír, amit Bill adott neki. Elővette  és hangosan elolvasta.

-Ma este gyertek 6-ra ...(találj ki vmit) a hotelbe. Várunk Tom, Bill.-Olvasta el Melinda
-Ez hihetetlen-Én
-Hát ez hihetetlen-Melinda
-Az bizony-Én. Még álmodni sem mertem volna hogy pont a TH tagjaival fogok beszélgetni-Én
-Ja, most meg a Hotelükbe megyünk.-Melinda
-Nah mindegy, döntsük el mit vegyünk fel-Én
-Oké-Én
Melinda végül egy farmernél és egy pólónál maradt míg én egy halászgatyát és egy toppot vettem fel.
-Indulhatunk már?-Én
-Persze csak még megcsinálom a sminkem-Melinda
-Jajj Istenem akkor az még 10 perc-Én
-Nah gyerünk-Melinda
-Ideje volt-Én
Amikor megtaláltuk a hotelt bementünk a recepcióra.(hülyék lennénk kint állni:D)
-Jó napot. Tom és Bill Kaulitzot keressük-Én
-Rendeben pillanat-Nő
-A 483-as szoba lesz az.-Nő
-Köszönjük. Viszlát-Én, Melinda
-Nah meg is érkeztünk-Én
-Igen-Melinda
Becsöngettem. Tom nyitott ajtót.
-Sziasztok-Köszöntek a fiúk
-Helloka-Én, Melinda
-Bill?-Melinda
-Még csinálja a sminkjét-Tom
-Ja,ok-Melinda
-Addig is üljetek le-Tom.-Kértek valamit?
-Egy üdítőt elfogadunk. Köszi-Én
-Nah itt vannak már a csajok?-Jön le Bill a haját igazgatva
-Már egy olyan 15 perce it vagyunk-Én
-Ohh bocsi csak a hajam...-Bill
-Igen tudom.-Melinda
-Mit szólnátok ha csinálnánk valamit?-Tom
-Oké. De mit?- Bill, Melinda, Én

Hogy mit fogunk csinálni a kövi részben kiderül! Addig is pusyka:D


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr44278304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása