HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

5. rész Tommal kettesben

2007.12.29. 18:21 Bejus

Nah itt az 5. rész! Nagy puszi mindenkinek! Jó olvasást

 

Reggel mindenki kómásan jött le a lépcsőn. Tom mellettem, Bill pedig Melinda mellett.
-Hello-Én
-Sziasztok-Melinda, Bill, Tom
-Program?-Én
-Mondjuk én meg Melinda elmennénk valahova KETTESBEN.-Bill a kettesben szót kihangsúlyozva.
-Oké.-Melinda pirulva.
-Nah hova menjünk Bill?-Melinda
-Menjünk a Hawaii szigetkre légyszi.-Melinda a boci szemeit elővéve
-Oké.-Bill. Ahogy a hölgy parancsolja.
-Mi pedig mit csinálunk?.-Én kérdezem felháborodva.
-Nyugi tietek az egész ház majd el lesztek valahogy.-Melinda
-Hát oké-Én
Melindáék összepakoltak. Könnyes búcsút vettünk egymástól és elmentek.
-Nah mit csináljunk?.-Én
-Figyi kérdeznem kell valamit.-Tom zavartan
-Igen?.-Én
-Van pasid?-Tom
-Nem nincs.-Én
-Huhh az jó-Tom
-Tessék.-Én
-Semmi, semmi-Tom
-Nah mit csináljunk?-Én
-DVD-zünk.-Tom
-Oké.-Én
Mikor elkezdtük a film mézést éreztem valamit a kezem. Az pedig Tom keze volt. Észrevettem hogy fogja a kezem de nem szóltam. Jól esett.
-Nah vége van-Tom
-Aha-Én
-Most mi legyen?-Tom
-Hát nem tudom-Én
-Vidámpark?-Tom
-Mehetünk.-Én
Felbagyuztunk (szendvics, üdítő stb.) Mikor odaültünk nem tudtuk merre menjünk. Tom mindenképp együtt akart. Így hát felültünk a szellemvasútra. Amikor megijedtem mindig Tomhoz bújtam. Vége lett kiértünk a barlangból.
-Huhh ez király volt.-Tom
-Aha,az-Én még mindig extázisban.
Ekkor közeledni kezdtünk egymáshoz. A szánk egymáshoz ért. Megtörént. Megint. De ez most komolyan nem csak játék volt. Vad de mégis gyengéd. Egyszerűen csodálatos. Ezt az "idill" pillanatot a telefonom csörgése szakította meg.

 

Hogy ki hívott a 6.részben kiderül!! Addig is Pusy

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr8278377

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

melinda 2007.12.29. 18:41:22

naon jó naon tetszik eddig a sztorid

Bejus 2007.12.29. 21:01:37

Köszike!! Naon arii vagy itt a kövi rész!! Olvasd el naon faxa!! Szerintem...:D
süti beállítások módosítása