HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

11.rész Nyaralás

2007.12.30. 15:54 Bejus

Nah hali! Van rész!! Jó lenne kommentelni mert nem tom hogy folytassam-e!! Az 5. résznél Köszönöm Melindának a kommentárt!! Pusy nektek

-Jézusom Melinda, Bill.-Én elordítva magam.
Mert ugye Bill és Melinda éppen "AZT" csinálták.
-Bea mit keresel itt?.-Bill
-Ezt én is kérdezhteném tőletek nem?.-Én
-Lejöttünk hogy véletlenül se hallgatózzatok és leskelődjetek Tommal.-Melinda felháborodva
Nekem ezen az egész szituáción nevetnem kellett. Ekkor láttam meg Tomot. Odaszaladtam hozzá és megcsókoltam. Ő persze viszonozta. De ekkor látta meg Melindát és Bill miközben Bill Melindán fekszik. Elkapta őt is a nevetés.
-Jézus Bill mit csináltok?.-Tom nevetve
-Tom, szivem nem egyértelmű?.-Én mosolyogva
-Jó lenne ha békén hagynátok.-Bill egy kicsit dühösen
-Oké.-Én, Tom
És mi már el is tűntünk a szobában
-Bea?.-Tom
-Igen?.-Én
-Alszol?.-Tom
-Nem.-Én és egy halvány mosolyt engedtem el Tom felé
-Figyelj ha Billék...-Tom szégyellősen
-Nyugi Tom.-Én és megcsókoltam.
Ekkor Tom visszacsókolt. Testünk egybe forrt, és hát megtörtént. (Nem részletezem XD)
Reggel Melinda kelt fel elsőnek. Kiment a konyhába és csinált nekünk teát. (ugye milyen ari?:) Lassan csoszogott ki Bill is a szobából. Hátulról megölelte Melindát.
-Szia, drágám-Bill egy csókkal.
-Szia.-Melinda csókot viszonozva
Ekkor egy raszta hajó fiú jött ki a szobából aki nem más volt mint Tom.
-Hellosztok.-Tom kómásan
-Hali.-Melinda, Bill
Ekkor jöttem ki én is. Hát igen kómás voltam. Mint mindig. :)
-Szia kicsim.-Köszön Tom
-Szia szivem.-Köszöntem vissza
-Reggeli?.-Én
-Mit szólnátok ha én meg Bill csinálnánk valami kaját.-Melinda
-Oké.-Én- Csak ne kelljen tüzet oltani.
-Oké.-Bill, Melinda de már ők is mosolyogtak.
Billék elmentek kaját csinálni, és én kettesben maradtam Tommal.
-Figyelj Beus.-Tom
-Mondd kicsim.-Én
-El kellene menni nyaralni valami meleg helyre mert már kicsit túl hideg van itt nálunk.
-Ja-Ja.-Én
-Hova menjünk kicsim?.-Én
-Mindegy csak ne Hawaiira.-Én kicsit nevetve kicsit szomorúan.
-Oda nem akartalak vinni!.-Tom
-Oké.-Én
-Mi lenne ha elmennénk Görögországba?.-Tom érdeklődő arccal
-Oké.-Én- Az szuper mindig oda akartam eljutni. És hirtelen veled megyek. Hihetetlen.
Összebagyuztunk és elindultunk. Kicsit féltem a repülőn de utána megszoktam. Megérkeztünk elfoglaltuk a szállást kipakoltunk meg minden. Aztán mentünk körbe nézni.

A következő részben kiderül milyen volt Görögország!! KOMIKAT KÉREK pls!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr58279138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása