HTML

Tokio Hotel Story

Ez egy TH-s sztori lesz majd amiben én és az unokatestvérem fog majd megjelenni (Melinda) Ha anti vagy ne írj kommenteket de ha nem vagy az akkor nyugodtam!! Sok komit pls!! Köszi!! Jó olvasást előre is pusy

Friss topikok

  • xxMissyxx: NE HAGYD ABBAAAAAAAA!!!!!!4 FOLYTASD!!!tök jók! (2010.05.06. 13:43) VÉGLEGES
  • xxMissyxx: WOW!EZ TÖK JÓ!FOLYTASD! JAH IGEN, ÉS AKIKNEK NEM TETSZIK AZOK CSAK IRIGYEK MERT NEM TUDNAK ÍRNI!!!... (2010.05.06. 13:40) 28.rész A titkolózás
  • Bejus: :D!! De igen ez sajnos komoly!! :S :( :'(!! Nincs időm!! Meg 6 ember olvassa. Ez...... ez..... ez.... (2008.02.01. 14:36) MOST MÁR TÉNYLEG VÉGE.
  • Bejus: Köszikeeeee aree vagy!!! :) (2008.01.27. 20:02) 37. rész A gyerekek...
  • Bejus: Köszi Dóri ari vagy!!!!!!! Viky igen!! A kedvenc nevem a Viktória!! :) Am nem baj én értettem mi l... (2008.01.24. 15:49) 36. rész A babák

Linkblog

Archívum

3. rész "A játék"

2007.12.29. 17:11 Bejus

Nah megint van rész. A 3. rész!! Jó olvasást! PusxXx!

 

-Van egy ötletem mit játszunk!-Én
-Mit?-Hárman egyszerre
-Üvegezzünk.-Én
-Oké-Melinda
-Fiúk?-Én
-Mehet-Tom
Bill hozott egy üveget és pörgettem. Az üveg Melindára mutatott.
-Nah akkor Melinda-Én sunyi mosollyal.
-Ajj-Ajj-Melinda kétségbe esett fejjel.
-A feladatod legyen az hogy odamész Billhez és lesmárolod.-Én
-Tessék?.-Bill, Melinda
-Nah mi van beijedtél?-Én
-Hát nem nagyon-Melinda
Odaszaldt Melinda Billhez és lesmárolta. Tom és Én csak néztük őket, hogy, hogy beleélik magukat. Még akkor sem akarták abbahagyni amikor én meg Tom rájuk szóltunk. Nah látszik, hogy szerelmesek.
-Héjj elég lesz-Én kicsit hangosabban
-Oké-Melinda miközben leszáll Billről
-Nah akkor Melinda pörget-Én
-Igen-igen-Melinda és itt egy gúnyos mosolyt elengedve rám
-Ez nem igaz-Én
-Nah látod most én jövök-Melinda
-Mi lesz a feladat?.-Én
-Menj oda Tomhoz és táncolj neki aztán csókolózzatok.
-Héjj ez már durva-Én
-És ez kit érdekel?-Melinda sunyi mosollyal.
-Nah jó-Én
Elkezdtem táncolni Tomnak aztán jöhetett a csók. Egyszerűen Istenien csókol! Gyengéd de mégis vad. Nah mikor befejztük Melindáék csak nézni tudtak.
-Mi az valami baj van?-Én megijedve
-Nem semmi csak egyszerűen összeilletek.-Melinda
Mikor ezt kimondta majdnem megfulladtam a colámban.
-Nah akkor én inkább ne mondjak semmit.-Én
-Miért is?.-Melinda
De elnevettük magunkat szóval nem jött ösze az összeveszés:D
-De most komolyan mit akartál mondani?-Melinda

 

Hogy mit akartam a kövi részben kiderül! Addig is pusz! És kommentet kérek

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://tokiohoteltomkaulitz.blog.hu/api/trackback/id/tr100278318

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása